AnnaQuiroga.blogg.se

Hemma!

Publicerad 2015-02-26 03:22:00 i Vardag,

Åh äntligen har jag varit hemma i 2 dagar packat upp, laddat upp alla bilder på bloggen som jag inte kunde ladda upp när jag var i Texas på grund av att internet typ är icke existerande där av någon anledning?? Iaf såär jag hemma nu. Det vart super skönt väder i Texas till och med så att jag låg i solen och solade en dag, men nu är jag 'hemma' i alabama igen till regn och rusk. Idag så är vi hemma ifrån skolan på grund av att det finns risk för 10 cm snö. Jadu, vad säger man om det. 
 åh saknar sommaren och att vara såhär brun o fräsch! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Quiroga

Hej och Välkommen till min blogg här kommer jag skriva om mig själv, mina resor och mitt utbytesår i Albama, USA. Mejla mig för kontakt på; [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

  • via RSS