AnnaQuiroga.blogg.se

To Travel the World

Publicerad 2015-03-04 04:29:17 i Vardag,

Jag har börjat se en ny Tv show på netflix, hallå vad skulle jag annars göra med min tid?? lol
 
 
Den handlar om två killar som börjar med att ta ett år, säga upp sig på sina jobb och resa över hela världen samtidigt som de dokumenterar om alla unika platser de besöker. Detta har gjort mig sjukt sugen på att göra något liknande, jag har bla kollat upp sjukt många olika rese-bloggar och läst på om detta och jag är såå avundsjuk på alla som har gjort det. I alla fall så har jag bestämt mig för att göra det, anntingen helt själv eller med någon som jag känner att jag kan lite till 100% på, någon som jag vet inte kommer vilja 'ge upp' efter 4 månader hemifrån. 
 
http://expertvagabond.com/
har varit en stoooor inspirations källa för mig, bara att läsa om allt spännande han gör får det att krypa i kroppen på mig, jag vill ut i världen och göra allting nu!! Jag vill inte vänta haha! 
 
 
Här är ett avsnitt ifrån Tv-programmet. Jag tycker att det är väldigt spännande hur de bara gör en massa saker liksom de har ingen direkt planering utan de pratar mycket med lokala folk och gör planer efter vad som finns att göra. Rekommenderar alla att se det här. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Quiroga

Hej och Välkommen till min blogg här kommer jag skriva om mig själv, mina resor och mitt utbytesår i Albama, USA. Mejla mig för kontakt på; [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

  • via RSS